Loader Image
  • Radoslava Cimermana 36a, 10000 Zagreb, tel: + 385 1 65 56 233
27 godina s vama

Analitička valorizacija radnih poslova i zadataka

Implementacija projekta Analitike valorizacije posla (AVP) potiče motivaciju zaposlenika za što većim učinkom i kvalitetom u izvršavanju poslova i zadataka. Njenom primjenom jasno se diferenciraju marljivi i učinkoviti zaposlenici koji u konačnici i više zarađuju od onih koji su manje motivirani i učinkoviti u poslu.

Analitička valorizacija poslova na optimalan način procjenjuje odnose između poslova u procesu i utvrđuje relativnu vrijednost posla prema vrijednosti, odnosno “težini” radnih zahtjeva koje poslovi i zadaci postavljaju pred zaposlenika i ona predstavlja jedan od preduvjeta za udio u raspodjeli sredstava za plaće.

 

Valorizacija poslova obuhvaća:
  • sustav vrednovanja poslova po osnovi složenosti poslova i procesa,
  • odgovornosti i uvjeta rada,
  • popis i opis poslova,
  • vrednovanje poslova (kvaliteta i kvantiteta),
  • matricu vrijednosti.

 

Pri izboru i određivanju metode AVP organizacija se mora držati osnovnih načela:
  • stimulativnosti,
  • korisnosti,
  • objektivnosti,
  • pravednosti.

 

Analitička valorizacija, kao element suvremene organizacije omogućuje da se postignu i drugi ciljevi značajni za uspješno poslovanje:
  • pravilnija podjela poslova,
  • podjednako opterećenje poslovima,
  • smanjenje suvišnih i nepotrebnih poslova i time smanjivanje broja zaposlenika,
  • veća preglednost zaduženja i odgovornosti svakog zaposlenika.

 

Valorizacija poslova i zadataka polazi od pretpostavke da zaposlenik za pravilno obavljanje posla i postizanje očekivanih rezultata rada treba:
  • posjedovati potrebna teorijska, praktična i druga znanja,
  • preuzimati određene odgovornosti u skladu s ovlastima za uspješno obavljanje poslova,
  • savladati određene napore koji proizlaze iz procesa poslovanja u određenim uvjetima radne sredine.

 

Za izradu ponude ANALITIČKA VALORIZACIJA RADNIH POSLOVA I ZADATAKA molimo dostavite nam slijedeće:
  1. Organizacijsku shemu i shemu rukovođenja sa opisom funkcionalnih dijelova organizacije.
  2. Dizajn i opis poslovnih procesa
  3. Matricu odgovornosti u organizaciji i poslovnim procesima.
  4. Sistematizaciju radnih mjesta sa opisom poslova, ovlaštenjima i odgovornostima.