Quality manager – menadžer kvalitete – jedno od najvažnijih zanimanja potrebnih za uspjeh poslovanja
Menadžer kvalitete odgovoran je za pripremu i uspostavu sustava kvalitete, za provjeravanje istoga te za provođenje mjera za njegovo poboljšanje u bilo kojim organizacijama ili poslovanjima.
Kvaliteta je jedno od najviših načela upravljanja. Održavanje sfera kvalitete u svim aspektima poslovanja pomaže tvrtki da privuče vjerne kupce, da bude u toku s financijskim izdatcima te da nadmaši konkurenciju na tržištu.
Razumijevanje i pridržavanje važnosti upravljanja sustavom kvalitetom nije samo odgovornost poslodavca nego i svakog zaposlenika.
Dosljedna kvaliteta i izvedba proizvoda
Na tvrtkama je imperativ da planiraju, dizajniraju, proizvedu i distribuiraju kvalitetan proizvod za ciljno tržište te da pritom shvaćaju važnost upravljanja kvalitetom održavajući optimalne parametre tog sustava na svim aspektima. Menadžer kvalitete pomaže u održavanju kontinuiranog i dosljednog sustava kvalitete. Osim toga, tvrtka će moći redovito provoditi istraživanje i proučavanje tržišta s ciljem da ponudi proizvode koji svjedoče o kvaliteti proizvoda i njezinim načelima.
Dugotrajna učinkovitost
Kada govorimo o važnosti upravljanja kvalitetom i sustavom kvalitete, usmjerenost nije samo na radnoj učinkovitosti djelatnika koji se bave proizvodnjom proizvoda nego i na svim ostalim zaposlenicima, ali i segmentima tvrtke u koje se ubraja i mehanizacija. Kada svi zaposlenici od inženjera do voditelja prodaje razumiju i prate važnost upravljanja sustavom kvalitete, to poboljšava sveukupno učinkovitost unaprijed osiguravajući odličan plasman i dugotrajno zadržavanje na vrhu ispred ostale konkurencije.
Veća razina produktivnosti
Kada poslodavac shvati i prati važnost upravljanja kvalitetom u svakom segmentu svog poslovanju, dolazi do povećanja produktivnosti svakog djelatnika.
Iznad svake konkurencije
Za uspješno „preživljavanje“ i napredovanje na tržištu na kojem se neprestano izmjenjuje konkurencija, od ključne je važnosti da rukovoditelj tvrtke shvati važnost upravljanja kvalitetom i učini ga sastavnim dijelom svih svojih ciljeva i poslovanja.
Manje rizika
Još jedan aspekt koji pomaže tvrtki da poboljša i održi vrijednost svog branda na preplavljenom tržištu je manja količina rizika. A rizici se u poslovanju javljaju samo ako se tvrtka ne pridržava definiranih parametara kvalitete. Rizik se uglavnom pojavljuje tijekom samog procesa proizvodnje proizvoda, ali i tijekom vremena provedenog s kupcima prije i nakon same prodaje. Stoga je od iznimnog značaja da rukovoditelj, ali i svi zaposleni shvate važnost upravljanja sustavom kvalitetom, posebno u ova dva aspekta poslovanja.