Cilj školovanja
Cilj školovanja za EOQ Process Manager je osposobiti polaznike prema zahtjevima EOQ certifikacijske sheme iz područja osnove upravljanja poslovnim procesima, konfiguracije upravljanja poslovnim procesima, realizacija upravljanja poslovnim procesima, poboljšanje poslovnih procesa i uloge Process Managera u organizacijama svih veličina i vrsta.
Način rada:
Tečajevi se realiziraju u grupi od najviše 12 sudionika. Koriste se suvremene metode učenja i rada s odraslima. Tijekom trajanja tečajeva sudionici se uvježbavaju u tehnikama samostalnog i timskog rada, upoznaju vještine rukovođenja timom i tehniku prezentacije. Po završetku tečaja dobiva se uvjerenje o usavršavanju od strane Oskara, a nakon uspješno položenog cjelokupnog ispita izdaje se međunarodni certifikat EOQ Process Manager od strane Europske organizacije za kvalitetu i nacionalni certifikat od strane OSKAR EDUKOSA .
O programu:
40 nastavnih sati. Organizator školovanja pruža mogućnost i alternativnim oblicima učenja (npr.samo-učenje , e-učenje).
Program školovanja
1.
Osnove upravljanja poslovnim procesima
|
2.
Konfiguracija upravljanja poslovnim procesima
|
· Što o procesima govori norma ISO 9001
( trenutno okruženje) · Razumijevanje modernog upravljanje procesima · Razumijevanje terminologije · Karakteristike upravljanja procesima · Ciljevi i ključni parametri · Karakteristike upravljanja procesima · Koristi upravljanja procesima
|
· Mreža procesa
· Konfiguracija za podrucje rada · Strategija usmjerene procesne strukture i djelatnosti (Upravljanje procesnim ciljevima/Upravljanje ciljevima funkcija) · Uloge u procesno orijentiranim organizacijama · Povezivanje uloga u procesu s funkcijama u organizaciji · Uloga voditelja procesa u konfiguraciji · Dužnosti i odgovornosti vlasnika procesa · Tehnike rješavanja problema u procesima · Parato dijagram, dijagram rasipanja, kontrolne karte, histogram, kontrolni obrazac(Tally Sheet), dijagram uzroka i posljedica
|
3.
Metodologija dizajniranje i upravljanja poslovnih procesa
|
|
· Strukturni elementi organizacije
· Osnove procesnog upravljanja · Vrste procesa (nezavisni procesi, linearni/serijski procesi, paralelni procesi, diskontinuirani procesi) · Klasifikacija procesa (procesi upravljanja, temeljni procesi/glavni procesi, procesi podrške/vertikalni procesi) · Faze pri modeliranju procesa · IDEFO metodologija · Opčenito o metodologiji modeliranja poslovnih procesa (IDEFO) · Modeliranje procesa tipovi prikaza (statički, dinamički i ostali prokazi) · Razine procesa · Pravila modeliranja, dekompozicija procesa, pravila očuvanja tokova podataka, temeljni koraci izrade modela · Definicija procesa – opis procesa · Primjer iz prakse · Detaljna dekompozicija jednog procesnog koraka · Dinamički prikaz procesa i odgovornosti u procesu · Tok informacija u procesu · Plan mjerenja u procesu – primjer iz prakse
|
|
4.
Realizacija upravljanja poslovnih procesima
|
5.
Poboljšanje poslovnih procesa
|
· Planiranje u okviru konfiguracije procesa (Planiranje resursa, planiranje komunikacija i konzultacija, plan mjerenja u procesu, planiranje ciljeva kvalitete, planiranje promjena)
· Organizacija rada za upravljanje procesima · Osnovni elementi organizacije koje treba definirati · Priprema raspolaganja resursima u procesu · Kontrole u procesu · Poboljšanje poslovnih procesa · Ključni parametri za ocjenu kvalitete procesa · Sposobnost procesa u ocjeni kvalitete procesa · SIPOC Analiza (Koraci u kreiranju SIPOC analize)
|
· Upravljanje promjenama (Razlozi, efekti, faze, analize, planiranje)
· Implementacija, kontrola perfomansi, analiza zainteresiranih strana · Supply Chain Management (SCM) · Funkcija kvalitete razvoja (QFD) ( Primjer QFD analize, faze/koraci primjene QFD analize) · Šest Sigma/Six Sigma ( Definicija-Što je Six Sigma?, principi, izvori za Six Sigma projekte, Sigma razine, podrucje primjene, implementacijski modul u 12 koraka, pravila, organizacija projekta i uloge, Six Sigma piramida.)
|
6.
Uloga i osobine Proces menadžera
|
|
· Pozicija Proces menadžera
· Osobine Proces menadžera · Specifikacija posla Proces menadžera · Odnos prema menadžeru kvalitete
|
Mjesto održavanja školovanja i ispita
1 varijanta
MENADŽMENT CENTAR, Radoslava Cimermana 36a; 10000 Zagreb tel. 01 6556233; fax. 01 6594849; e- mail edukacija@oskar.hr ili on-line platforma Oskara
2 varijanta
Oskar d.o.o. je u 2020. godini otvorio platformu na kojoj polaznik preuzima svoje materijale. Svi materijali su ozvučeni te prema rasporedu rada spaja se sa nastavnikom na TEAMS i zajedno rješavaju određene nejasnoće ukoliko ih ima.
Datum održavanja školovanja i ispita
1 termin školovanja
30.9-4.10.2024. |
2 termin školovanja
9-13.12.2024. |
Ispit
4.10.2024. s početkom u 13:00 |
Ispit
13.12.2024. s početkom u 13:00 |
Raspored rada
1 termin | 2 termin |
ponedjeljak – četvrtak 09:00 – 10:30 radni dio 10:30 – 10:45 odmor 10:45 – 12:15 radni dio 12:15 – 13:00 odmor 13:00 – 14:30 radni dio 14:30 – 14:45 odmor 14:45 – 15:45 radni dio
petak 09:00 – 10:30 radni dio 10:30 – 10:45 odmor 10:45 – 12:15 radni dio 12:15 – 13:00 odmor
ISPIT 13-00 – 16:00 |
ponedjeljak – četvrtak 09:00 – 10:30 radni dio 10:30 – 10:45 odmor 10:45 – 12:15 radni dio 12:15 – 13:00 odmor 13:00 – 14:30 radni dio 14:30 – 14:45 odmor 14:45 – 15:45 radni dio
petak 09:00 – 10:30 radni dio 10:30 – 10:45 odmor 10:45 – 12:15 radni dio 12:15 – 13:00 odmor
ISPIT 13-00 – 16:00 |
Cijena međunarodnog školovanja za EOQ Process Manager
890,00 eura uvećano za PDV
Cijena ispita za EOQ Process Manager i izdavanje međunarodnog certifikata za EOQ Process Manager
120,00 eura uvećano za PDV
DODATNI POPUSTI:
Korisnici koji usluga plate za prvi termin do 20.8.2024. imaju popust od 10% na školovanje i ispit.
Korisnici koji usluga plate za drugi termin do 5.11.2024. imaju popust od 10% na školovanje i ispit.
PRISTOJBA ZA REFRESHER SEMINAR uplaćuje se na račun: ZAGREBAČKA BANKA Transakcijski račun: HR8823600001102986271 IBAN:HR8823600001102986271/ SWIFT:ZABAHR2X